dinsdag 27 mei 2008

Een nieuw begin

Elke dag is een nieuwe kans en heeft een nieuw begin. Eigenlijk zelfs elke minuut, elke seconde. Voortdurend heb ik de kans om opnieuw te beginnen, al grijp ik die kans vaak niet. Zoals daarnet, toen ik de ene na de andere m&m in m'n mond deed terwijl ik een boek aan het lezen was dat in niets leek op het studieboek dat ik eigenlijk had moeten bestuderen. En die m&m's zijn ook nogal tegenstrijdig met het doel van mijn hardloopinspanningen van vanmorgen.

Een nieuwe kans, een nieuw begin. Een paar keer ben ik een blog begonnen, een enkele keer hield ik het jaren vol. Na een maandenlange pauze wil ik graag weer een stok achter de deur hebben om te kunnen blijven schrijven. Dit is die stok en jij bent er getuige van. Welkom, blijf vooral hangen.

Geen opmerkingen: